Saturday, December 26, 2009

Okay, ini over limit.

Aku sudah tidak tertahan. Aku mahu tunggu sahaja siapa si peniru babi ini. Sekali aku dapat tahu siapa kau, nahas. Tidak kira kau perempuan bertudung, sopan atau apa lancau sekali pun. Aku tetap langgar. Kau ingat ini ya. Sekali aku nampak profil palsu, aku boleh berdiam lagi. Kali kedua dan kau bersuara serta kau berfoya-foya dengan meletakkan orang lain sebagai teman lelaki kau, aku hilang sabar. Dan kepada kau wahai lelaki, tidak perlu risau. Aku tahu kau tidak tahu mengenai apa-apa. Tapi kau silap juga. Kau tidak sepatutnya memberi kebenaran untuk dijadikan teman lelakinya bukan? Silap kau disitu, dan terusan kau bangga kerana dengan sekelip mata kau 'in a relationship'. Aku harap kau telah sedar bahawa kau dikencing hidup-hidup oleh babi betina mungkin, yang bertopengkan manusia. Dan kepada kau wahai perempuan, aku tidak akan lupa. Aku tetap langgar, walaupun teman lelaki kau pegang satu kelab atau pegang satu Malaysia dengan Tiga Line atau Double Seven yadayadayada. Jika betul itu kau, Tuhan akan tunjukkan. Aku tidak akan berdoa supaya hidup kau akan kucar-kacir. Sebaliknya, aku harap Tuhan kan melimpahkan segala kurniaan dan kemewahannya kepada kau supaya lekas kau mati dengan semua itu. Tanamkan sekali kekayaan kau masuk kubur. Itu yang kau mahukan bukan?

Buat sekian lama aku tahan, dan sekarang mungkin tidak. Kau tunggu ya.

1 comment:

  1. terima kasih hun kerana bersuara ((:
    saya suka post ini sgt2.

    5 bintang untuk awak ♥

    ReplyDelete