Friday, February 26, 2010

Dengar ya.

Tujuan aku tulis entri sebelum ni bukan untuk menghina atau cemuh sesiapa saja yang mungkin terasa walaupun tak ada nama. Cuma aku mahu terangkan apa sebenarnya yang berlaku dan aku rasa semua yang aku tidak berapa puas hati, semua dah tulis. Jadi, terpulang kepada si yang terasa untuk singgah dan menyapa. Terpulanglah kalau datang dengan baik, mestilah aku bagi layanan baik. Kalau datang dan terus maki hamun, aku laya nbaik juga. Tapi agak pedas sikit. Aku suka bagi orang terasa tanpa perlu menjerit atau memaki. Aku rasa guna mentaliti lebih baik dari fizikali ( bahasa aku di sini tidak betul, ada sesiapa yang ingin tegur?) Aku rasa, teguran yang baik, semua orang boleh terima. Silalah cuba. Bandingkan teguran yang baik dan kritikan yang mengundang. Aku pun guna juga kritikan mengundang. Tapi hanya jika aku dikritik dulu. Kalau rasa aku tipu. Cubalah. Aku tunggu. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment