Saturday, July 17, 2010

Penat mental.

Dah lama aku tak tulis. Ni mahu cerita sikit ni. Ada lah seorang hamba Dia yang Maha Besar, seorang jantan dan seorang la tino. Kaya dia toksah cerita. Orang lain semua bersanding ada kompang, dia seorang saja bersanding pakai drum. How cool is that yaw? Aku rasa dia orang ni tak pernah dengan 'Nothing is perfect' semenjak sekolah lagi kot. Tak kan ada satu benda pun dalam dunia ni 100% perfect in any fucking ways that it can be. Aku kata, aku da buat kerja dalam dua tahun. Siapa suruh kau expect aku ni da tahap professional macam buat kerja dah sepuluh tahun? Adil tak kat situ? Anuar Ibrahim pun tak kan lawan la. Sebab gila babi tak adil.

But yet,

FH : Aku tahu apa yang aku nak tanya ni tak kan ada jawapan jugak, tapi, macam mana ni?

What on earth do you want me to tell you mthrfckr?

Haih...

Tapi, aku memang respect this kinda man. Masuk kedai makan muka grumpy macam nak telan orang. Tahu-tahu je la keluarga jenis suka langgar orang. Dia masih lagi boleh melawak dengan benda-benda yang aku rasa, orang panggil 'lawak berpelajaran'. Aku mengaku, aku lepas pandang. Masalah minor yang serius. Maaf lah. Tapi kalau nak repeat balik boleh saja. Tak salah pulak. Tapi si tino ni perangai pulak.

"Time bersanding saya memang tak mungkinlah akan pakai tudung."

Hebat. Kalau la Tuhan nak tunjukkan kat orang, habis rambut kau kena jilat api. Time tu aku nak kau ulang apa yang kau cakapkan tu depan orang ramai. Ikutkan aku kalau leceh sangat, aku nak cancel je dengan dia orang ni. Lagi best kalau sehari sebelum nak bersanding baru aku cancel. Lagi best. Jawabnya bersanding muka drum. Tapi aku nak teruskan juga. Sebab masalah ni aku dah agak akan jadi. Selalu aku fikir semua benda akan jadi perfect. Lancau perfect la. Mesti akan ada orang kutuk juga. Mesti aku yang kena tiaw punya. Yet again aku suka berbual dengan dia orang. Walaupun basah kepala aku kena sembur. Tak apa, kita tunggu Oktober. The greatest ever comeback aku buat nanti. Tunggu ya.

No comments:

Post a Comment