Tuesday, February 24, 2009

Baharu atau Baru?

Tak kesah la kan. Kedua-duanya memberi satu maksud yang sama, iaitu aku yang baru. Kepada yang berkenaan, tiada gunanya aku menunggu untuk disakiti lagi. Bergembirala dengan dunia keseronokan yang tidak kemana kau itu. Aku pernah menulis blog sebelum ini. Blog yang aku rasa menyesal aku menulisnya kerana tidak dihargai hasil titik peluh sendiri. Lupakan. Move on Ikhwan.

There's no sad fairy tales story here, and to whomever who judging me without even know me, go fuck yourself dear.

Petikan ayat diatas adalah rekaan semata-mata. Salam perkenalan kepada sesiapa yang tidak mengenali aku lagi. Ini aku. Deal with it. Jika ada kena-mengena dengan yang hidup walaupun yang telah meninggal dunia,terpulang.*senyum* Buat masa ini,aku tidak tahu hendak menulis apa. Oh ya. Aku telah mendapat kekasih baru. "Telah" tidak berapa sesuai. Aku "akan" mendapat kekasih baru. Mahu tahu siapa?



Sayang,I love you with all my heart, and I will appreciate you.haha

Taksub sial. Heran pulak aku kan. Ini telah menjadi prioriti utama aku, dan keduanya, kau. Ya kau. "You know who you are darling" :D




No comments:

Post a Comment