Wednesday, February 25, 2009

Bosan Nak Mati

Haih, kenape la hari ni bosan sangat. Sepatutnya ade ko-kurikulum. Main ping pong bersama si dungu-dungu dan coach yang berlagak Ustaz Aiza. Terlepas saat-saat dimana dapat memukul bola ping pong dengan sekuat hati ke arah orang tua yang kadang-kadang berlagak tu. Berlagak pun teror nak mati. Tak bole buatpe la. Dia boleh reply bola aku macam dia reply bola si dungu serve. Menyirap. Sedang online tak buat apa, edit la blog ni jap. Anak haram susah, nampak sangat la aku ni newbie. Heran pulak aku. Tengah sedap-sedap baca blog orang, mata beralih kepada hanya satu blog. "Extreme Jelousy Much?" Memang terbaik la tajuk tu kerana aku pernah melaluinya dahulu, dimana kejujuran dan janji amat dititikberatkan dan kesanggupan.

  • "Jangan janji benda yang you tak boleh tetapi. I tak suka. Buat I kecewa sangat-sangat"
Seseorang yang aku amat pandang tinggi dahulunya pernah berkata padaku begini. Ironinya orang tu juga telah meninggalkanku dengan 1,000,000,000 pertanyaan. Pelik bukan? Insan ini pada pendapatku sangat matang dengan segala hujah-hujah yang dia sampaikan sehinggakan orang akan terpaku jika kena 'basuh'. But in the end, it doesn't even matter because you're not doing what you're saying. Tak ke bebal? Takpe, aku tak kisah sangat, kerana dunia baruku baru nak bermula. Berbalik kepada insan (penulis blog) tersebut, aku akan sentiasa mengikut blog kau. sangat-sangat menarik. Your point of view is more to positive thinking and you have one hell of a brain!.

No comments:

Post a Comment