Monday, March 09, 2009

Wah wah wah

Terlebih dahulu, maaf kerana telah lama aku tidak post blog. Internet ada masalah dan aku tidak mempunyai masa untuk ke kafe siber. Banyak yang berlaku sepanjang aku tidak melayari internet. Aku ceritakan satu per satu ya. Aku tiba di Kuala Lumpur pada hari Khamis yang lalu. Tidak ada apa yang berlaku. Hari Jumaat pula aku diketemukan dengan "yang tercinta" haha. Kamera Nikon DSLR D80 pertamaku. Ibunda malas hendak ikut pergi beli. Aku dan adik ke Sungai Wang Plaza dengan kuda tua. Mak bagi kad kredit. Tergerak jugak untuk membuat dajal. Swipe sahaja mana yang boleh. Tapi ibu sendiri. Tak kanlah kan. Pada hari Sabtu pula, aku mempunyai janji temu dengan seorang gadis.

Nurnajaatiqah namanya. Sangat manis. Orangnya kurus-kurus dan mempunya suara yang agak memukau. Dia masih bersekolah lagi. Anda mempunyai masalah? Kami hangout di Mid Valley Megamall. Owh Owh. Ada lagi ya.

This little fella here, He's adorable and cute. Yup he's a boy. Keluarganya datang dari Sabah dan sangat sangat sporting. He's sure going to be a nice handsome boy in 15 years time.haha

No comments:

Post a Comment