Wednesday, December 30, 2009

Kenapa Malaysia tidak banyak ini.

Step Up 2

Memang agak kuno aku ni. Aku baru saja menonton cerita ini. Menarik teramat la sangat. Kenapa Malaysia kurang memproduksikan filem sebegini. Balik-balik filem satu bintang. Bohsia, filem tak berapa nak seram, yadayadayada. Dan balik-balik juga artis yang sama. Dialah berlakon filem besar, dialah berlakon drama, dialah pengacara, dialah segalanya. Bosan. FINAS terlebih tapis sangat filem tempatan agaknya. Ataupun pelakon cerewet terlebih? itu tak boleh ini tak boleh. Nak harapkan stunt man saja. Lagi-lagi perempuan. Takut patah kuku lah, sunburn lah. Macam-macam. Filem baru satu dua. Bayaran nak macam gila. Kau ingat kau paling glamour? Malaysia, tolong ya.

3 comments:

  1. OH YEAH ! agree weh. haha. cerita ni mmg hebat sgt ! !

    ReplyDelete
  2. laa...cemane kau boleh sesat kat sini az?haha

    ReplyDelete