Friday, March 12, 2010

Ni kena bunuh ni



Ni aku rasa bukan bukti yang sengaja ni. Aku rasa macam tak tau nak kata apa bila tengok komen dua perempuan setan ni di Facebook. Facebook siapa, tak perlu tahu. Hanya perlu kenal nama dan cam muka saja. Jumpa di tepi jalan atau mana-mana saja, terus rodok perut dengan pisau rambo. Sejahil aku pasal agama ni pun tak pernah terniat aku nak kutuk Nabi sendiri. Tengok dari nama aku rasa kapir laknat dan mungkin berasal dari negeri Sabah sebab aku perasan ada perkataan 'bah' di situ dan cuba nak bangkitkan isu bakar gereja. Paham-paham saja lah. Tapi aku rasa, agama lain pun tak menggalakkan umat dia hina agama-agama lain. Sebutkan aku agama mana yang menggalakkan penghinaan agama selain dari ayah pin. Kalau ada, aku buang entri ini. Aku harap sangat ada orang ketengahkan hal ni. Bukan boleh bawak main. Ni boleh bawak gaduh. Nak harap kan aku bawak ketengah, memang ke laut nanti. Aku pandai sangat lah benda-benda macam ni. Kepada so called Joanna Ann dan Lynette Lincoln, Kau bernasib baik sebab tak ramai yang tahu. Tapi aku rasa ramai yang tahu sebab tu kau delete atau privatekan akaun Facebook. Geram pula aku. Tapi sabar lah. Tak nak mencarut. Tak Islam lah kalau mencarut kan. Kita tunggu je la di 'sana'. Tengok kau akan ke mana. Tapi aku cukup geram lah. Haih.



3 comments:

  1. bapak dia kurangajar doh!!!!

    ReplyDelete
  2. too bad dia dah delete account fb dia kot.
    kalau tak, cyber report.haha

    ReplyDelete
  3. gila teruk!! sumpah kalau i jumpa memang bunuh ahh.

    ReplyDelete