Friday, May 07, 2010

Gua tak main MLM untuk cari duit lebih.

Tattadada..... Akhirnya, berjaya juga aku buat. Dari cuti semester lepas asyik tangguh-tangguh buat. Aku malas sebenarnya. Fikirkan balik, nak guna duit. Banyak benda mahu buat. Nak cantikkan bini kedua, upgrade bini ketiga, bagai-bagai lagi la. Ni orang jawa cakap my first move nak dapatkan duit. Perlahan-lahan kayuh la orang iban kata. Aku lagi suka buat ni dari masuk MLM semua tu. Titik peluh sendiri beb. Priceless orang siam kata. Ni pun memikir jugak la. Last punya last aku buat simple, yet nice and yet common. Oh, ni amaran dari kerajaan Malaysia tau. Nombor telefon yang kat situ, jangan buat main. Nanti aku ketuk kepala. Kau ibaratkan nombor tu macam nombor telefon bomba la. Kalau kau main-main, kena jirus dengan air 100km per hour. Mahu? Kalau yang fotologue tu dialu-alu kan.

No comments:

Post a Comment