Sunday, May 09, 2010

Selamat hari ibunda.

Selamat hari ibu, mak. Ni je la yang kitorang sempat buat sikit-sikit. Tapi tempat memang betul-betul tak kena. Pizza Hut Wangsa Maju betul-betul teruk. Nak tahu kenapa, Service charge sampai RM9.00. Makanan hantar lambat. Satu lagi, jangan nak poyo-poyo branch kau tu up-to-date sangat la. Siap ada menatang 'call, bill, cancel' button lagi. Aku tekan seminit lebih, batang hidung pun tak nampak datang. Sengaja dorang ni. Alasan, tak cukup pekerja. Hello, that is non-of my family's problem okay. Kalau pekerja tak cukup, kenapa orang meja sebelah datang sepuluh minit lambat tapi dorang dapat dulu? Kau kena sogok ke apa? Aku saja hantar komplen lepas tu. Tengok apa management kata. Alasan sama juga. Nasib baik lah aku bukan jenis main pakai sembur. Ada lagi la budi bahasa. Nasib baik tak spoil-kan mood. Oh dan satu lagi, menu kebab apa ntah yang datang sekali dengan nasi. Tak sedap. Nasi dia aku tak tau rasa apa. Aku harap la sangat management Pizza Hut tu baca. Dah la aku yang membayarnya.

No comments:

Post a Comment