Tuesday, November 09, 2010

Hello

Selamat siang walaupun malam. Lama tak menulis. Entri bermula balik hari ni. Blog ni banyak ditukar atas sebab mahu merendahkan profil sendiri. Malas mahu riak, takbur, bongkak, menunjuk diri dan sebagainya. Kepada yang tersayang. Maaf kerana gambar kita dipadam. Bukan makna tak sayang. Kau tetap kusayang selalu. kappoww. Pengikut terdahulu mungkin tahu siapa. Yang tak tahu cuma duduk diam-diam dan baca.

Sekarang ni dah officially pre-graduate punya orang. Untuk diploma la. Sambung lagi untuk ijazah sarjana muda dari tak buat apa. Masa diploma macam-macam jadi.

'Tiga tahun bersama, dengan brada-brada lama'

Macam-macam jadi. Dari bawa balik ular sawa, sampai ke orang gila, seterusnya sambutan hari jadi untuk si gila-gila, hingga ke langgar rumah.

Kepada warga Used Car Permatang Syahbandar. Terima kasih. Satu semester yang ala-ala Las Vegas menakjubkan. Patutnya kita serumah dari awal pengajian lagi. Maaf kalau ada yang terlepas kata, atau ada yang tertidur awal. Selamat berjaya untuk selamanya dan diharap kita berjumpa semula lepas habis bulan dua. Entri ni tak sepatutnya sedih, tapi... isk isk.. Dah la.

1 comment:

  1. tak payah letak pon takpe. tak akan marah. blog you, suka hati you la kan.

    ReplyDelete