Sunday, November 28, 2010

Jantan.... Jantan.

Sayang, maaflah kalau I tak berapa nak faham dan jaga hati you. Tapi, tipu kalau I kata I tak rasa apa-apa. Kalau jadi pada you, you pun boleh rasa apa yang I rasa. Tapi I terlebih emosi. Sebab macam-macam yang tak kena. 24 jam I fikirkan benda yang sama. Maaf.

Hati siapa yang tak terbakar. Kononnya berubah untuk ke arah yang lebih baik apa lancau semua. Berubah sebab orang rumah berubah pergi pada orang lain. Baru tau tinggi langit dengan dunia macam mana. Sebelum berubah, cabut kepala, basuh sampai rata, fikir semula. Dia sudah berpunya. "You know what, I love you". Lancau apa? Dah berapa kali kau cakap benda sama, pada perempuan yang sama? Otak bagi anjing makan ke apa? Gila. Ikutkan hati nak juga masuk campur. Takut nanti krisis sampai tak bertegur. Dasar tak tahu malu. Babi lah kalau semua macam ni kau nak buat. Lingkup satu dunia. Hati panas bak datang ni. Rasa nak pecah saja akuarium sebelah ni. Air sabar dah sampai kepala, kau sabar jap lah kalau dah melimpah tak terkata. Terima kasih, bukan sebab susu, tapi sebab kau, rosak hidup orang lain sebelanga.

Kepada yang tercinta, maaf. Tak tahu nak luahkan macam mana lagi. Pedang rambo tegak kat lulu hati. Sakit dia Yang Maha tahu saja. Selagi boleh, tahan. Aku ni penyabar orangnya. Tapi tempat dia certain-certain saja. Aduh, sakit sangat. Bukan pada yang tercinta, tapi pada jantan yang konon dia boleh dapat semua. Habis bertimbun balik semua dosa maki orang semua. Berhenti sinilah agaknya. Sembahyang, minta tenang dari dia.

Sayang, I sayangkan you tak kira apa.

Urrrrrgh. Marah ni.

3 comments:

  1. Ms outlook 2010 includes a "mail alert" feature that can help you avoid some common but there are likely to result in substantial losses or embarrassing errors."To-Do Bar" has been improved based on customer requests.In Outlook 2010 download, you can more easily access the all-day appointments and events.

    ReplyDelete
  2. wholesale jerseys

    Thank you. Quick Shipping!! Would buy from again. cheap jerseys wholesale

    5 stars awesome ebayer.. Look forward to next transaction. cheap jerseys usa

    Super fast shipping, excellent condition. Highly recommended. Thank you. cheap jerseys online

    great prices and quick delivery !! would recommend to others cheap jerseys nhl

    Great transaction! Fast Shipping! A+ cheap jerseys in us

    ReplyDelete