Friday, March 20, 2009

ADUN Puncak Perdana telah bersuara

Ya, aku memang gah dengan kata-kata aku. Dulu lain sekarang lain. Aku tida mudah dipatahkan. Dulu aku lemah bukan? Secara tidak langsungnya, terima kasih kepada anda kerana menguatkan lagi aku. Memang aku memperlekehkan orang yang membuat blog. Jadi? Kau tahu bukan tujuan utama aku menulis blog? Kerana kau, dan amat dukacitanya/untungnya, aku tidak menulis blog tersebut. Ya, aku cakap tidak serupa bikin. Begitu juga kau.

Kenapa tidak dia berinteraksi dengan menelefon? Adakah dengan menelefon tidak cukup JANTAN seperti yang telah dikatakan?

Perlekeh. Aku tidak tujukan kepada orang yang tidak mencari pasal. Kau ingat ini pula ya, sebelum aku memulakan blog, kebolehan 'gah' aku telah kau kenali. Tidak ada kena mengena dengan kecetekan blog aku. Proses pendamaian memang ada, jika tidak ada tindakan bodoh yang dilakukannya. Paham bukan? Banyak lagi cara untuk berhubung dan tidak dikhaskan di blog saja. Mencemari pemandangan sungguh

No comments:

Post a Comment