Monday, March 02, 2009

Broadband....Broadband

Sangat terdesak untuk menggunakan perkhidmatan internet. Tiba-tiba pula broadband buat hal. Bukan takat puluhan, malah ratusa kali aku cabut, plug-in broadband. Tetap tak boleh. Hantu betul.

Saye : "Mak tak bayar bill broadband?"
Mak : *Engage*

Pulak. Kadang-kadang internet ni macam hanjeng juga. Beranikanlah diri ke library. Setup internet, wallah! laju cam haram. Aku tak suka perhatian sebenarnya. Kat sini ramai sangat insan yang berfikiran cetek. Duduk saja ada yang buka mulut, jeling maut, semua ada. Tidak kira lelaki perempuan mahupun dua alam. Sabar.

Perbincangan mock meeting macam biasa. Buntu. Semua takut untuk mengeluarkan idea termasuk insan yang berpengalaman dalam kumpulan aku. Malas agaknya. Besa betul penyakit. Sudah dapat point balik seperti biasa. Aku boleh agak. Akhirnya akan dibentangkan last minute juga. Melayu bukan. Habit, cannot resist. Suka hati kamu semua. Aku tidak mempunyai masa yang lapang untuk membuat observasi terhadap kamu-kamu yang inginkan perhatian.

No comments:

Post a Comment