Thursday, November 19, 2009

Awak...








Boleh anda agak, betapa gembiranya kami? :)
(Elda, terime kasih ye :D)

Saye dah mule rindu awak. Baru beberape jam je tak jumpe. Awak ke Indonesia pula. LAgi la saye rindukan awak. Kite sangat bahagia selama tiga hari bersame. Awak suke tak? Saye gembire. Tak tau nak cakap macam mane lagi. Awak macam anak kanggaru yang tak boleh lekang dari maknye. Awak asik berkepit dengan saye. Saye sangat suke. Awak penakut. Tapi saye suke temankan awak. Duduk luar toilet tunggu awak. Kalau saye senyap je, awak marah suruh saye bercakap dengan awak. Awak tak kasi saye tidur dulu dari awak sebab awak takut. Tapi saye yang tertidur dulu. Maaf. Saye tengok awak tengah khusuyk anyam ketupat dengan Elda. Tapi malam kedua saye temankan awak. Kite masak same-same dengan Elda best kan. Kite masak nasik goreng ikan sardin dengan telur dadar. Sedap. Saye suke tengok awak senyum selalu mase tu. Senang cerite sayang cintakan awak la :)

p/s :
Awak, maaflah. Saye tak dapat nak tunggu awak lagi untuk malam ni. Saye betul-betul penat. Tak larat la saye nak mandi awak. Awak jage diri di sane. Jangan nakal-nakal. Saye kat sini tak nampak. Tapi saye boleh rase. Saye berdaulat tau awak. Selamat malam ye. Mimpi saye je. Kalau orang lain saye tanak cakap dengan awak 46 minit. Saye cintekan awak. muah.



10 comments:

  1. alah!!!!!!!!!!!!!!
    benci!!!!
    jeles!!!
    jeles!!!!
    jeles!!!!!!
    jeles!!!!!!!!!!
    sgt jeles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    benci:(


    hahaha moga korunk bahagia:)

    ReplyDelete
  2. wah! comelnya ! aku plg suke tngok kawan aku bahagia :)

    p/s: pesal mulut tasha moncong itik je kat gamba atas skali tuh??

    ReplyDelete
  3. cak : ahahaha.saye menang lagi:D

    cika : dia moncong sebab choc chip starbuck dia tertinggal kt kedai makan.haha

    ReplyDelete
  4. hahhah lepas nie ta menang dah
    sebb u jauh dgn die:)
    hahhahahah

    ReplyDelete
  5. eleh. bole je balek kl every weekends. "nak seribu daya,tak nak tak payah" hehehe

    ReplyDelete
  6. ahah ur welcome jep.. i tumpang hapi tgk u all hapi giler..hopefully zaman bunga korang takan habis mcm i la.. ngee.. biala pic i takde sekalipun i hapi bile snap pic u all byk2.. ;)

    p/s: cpt la upload pic i!

    ReplyDelete
  7. elda : hahaha.i kene naek dulu la.sebab ni i gune laptop my mom. i upload nanti k..sabar eh..hehe

    ReplyDelete
  8. sangat suka post nie. thanks hun (:

    ReplyDelete
  9. hehheheh...ikhwan ko couple ngn natsha dak om ni ke?...owh bru aq tau..bgs la ..aq hope korg le lme..cute sgt kowg dua tau..aq ske sgt tgk tau..ko jge la dia bek2 k..natasha ni da la cantik ssgt..hahahhaha spe aq cri la sndiri..

    ReplyDelete
  10. anonymous : anda ni siapa? kita pernah berjumpa?

    ReplyDelete